Způsob, jakým dohlížíme na vzdělání našich zaměstnanců jsme popsali výše. Kromě toho samozřejmě používáme jen ty nejlepší čistící prostředky, které umíme vybrat přesně podle potřeb vašeho prostoru. I přes naši maximální snahu se však samozřejmě může stát, že se něco pokazí.
Po každém úklidu proto prosíme klienty o zpětnou vazbu, aby nám tak pomohli k dosažení maximální kvality. Pokud něco neodpovídá přesně vašim představám, hned vše opravíme nebo vám vrátíme peníze.
Po každém úklidu zároveň dáváme zákazníkovi k dispozici check-list. Není to jen kus papíru, představuje pro nás důležitý interní dokument, do kterého náš zaměstnanec pečlivě zaznamenává provedený úklid. Podle jednotlivých položek pak můžete snadno ověřit, zda práce proběhla tak, jak měla. Dbáme na to, aby pracovník úklidu neopustil váš byt dokud neprovedete kontrolu úklidu.
Co dělat, když:
1. Objevil/a jste šmouhy nebo prach před odchodem pracovníka úklidu.
Neváhejte nám to neprodleně oznámit. Nemáme žádný problém s čištěním, utíráním prachu nebo vytíráním. Naši zaměstnanci jsou u vás od toho, abyste byli s úklidem maximálně spokojeni.
2. Objevil/a jste špínu či jinou nedokonalost až po odchodu pracovníka úklidu.
Určitě nám o tom dejte okamžitě vědět nebo nám pošlete fotku!!!
3. Během úklidu jste byl/a pryč a po příjezdu jste objevil/a nekvalitně provedenou práci.
Neváhejte nám napsat nebo zavolat.
Naše společnost si zakládá na zpětné vazbě od klientů. Věřímě, že každá vaše recenze nebo fotka posílí naše vzájemné vztahy. Máme maximálně ochotný personál, který je vždy připraven na komunikaci s klienty. Záleží nám na vás a chceme vám dělat radost.
Věříme, že přesně takto mají fungovat pevné vztahy mezi námi a zákazníkem.